O projektu

Danas je na raspolaganju više igračaka, knjiga, slikovnica, igara i ostalih stvari za djecu nego ikad u povijesti. S jedne strane to nam omogućuje mogućnost izbora, a s druge strane nas  roditelje postavlja pred zahtjevnu odluku. Što odabrati i da li uopće odabrati? U takvoj poplavi stvari i sadržaja izuzetno je teško razlikovati kvalitetne sadržaje od manje kvalitetnih ili čak potpuno neprimjerenih sadržaja za pojedina dobna razdoblja djece.

Ako tome dodamo i internetske sadržaje gdje djeca usput dođu u kontakt s neprimjerenim sadržajima koji su, osim toga, označeni i ciljano kao dječji sadržaji, problem postaje još veći. Zato smo kreirali digitalnu zbirku poučnih interaktivnih priča za djecu različite dobi koja je nastala u suradnji s priznatim razvojnim psiholozima i ekipom priznatih dječjih pisaca i ilustratora.

Knjige su koncipirane tako da potiču razvoj različitih kognitivnih sposobnosti različito stare djece i tako predstavljaju zabavne i korisne sadržaje kojima će se djeca s jedne strane rado baviti i od kojih će, s druge strane, imati koristi.

Više o knjigama

Zašto smo odabrali formu interaktivnih knjiga?

Velik broj psiholoških teorija i istraživanja ukazuje na to da su aktivnosti čitanja i rješavanja zadataka korisne i aktivne djelatnosti s mnogo povoljnih utjecaja na razvoj različitih sposobnosti. To je, naravno, posebno važno u razdoblju djetinjstva kada se razvoj odvija najbrže i od ključnog je značenja za daljnji životni razvoj. Zato smo u suradnji s razvojnim psihologom čitanje i rješavanje zadataka već kod osmišljavanja forme odabrali kao osnovni temelj našega projekta.